Restaurangsystem cafe

Bake Me Up växer med Caspeco

Press

Bageriraketen Bake Me Up väljer Caspecos restaurangsystem för att kunna fortsätta växa i den takt de önskar samtidigt som de förser fler städer med delikata bakverk.

Bake Me Up bakar och säljer bröd, sötsaker och pizzaslices och lockar med stans godaste cookies i sina nio bageributiker men växer stadigt och planen är att en tionde öppnas redan i maj.

– Vi satsar på bra och framtidssäkra lösningar för kassa, onlinebeställningar, schemaläggning, lönehantering och analys. Valet föll naturligt på Caspeco, som erbjuder oss allt i en lösning, säger Sunniva Dring på Bake Me Up. Det finns många bra system på marknaden och vi gjorde en noggrann analys av flera alternativ. Valet blev enkelt då Caspeco var det enda som kunde ge oss allt i ett. Vi uppskattar verkligen att det är så enkelt och intuitivt att använda för alla våra anställda, samtidigt som det finns avancerade analysverktyg som hjälper oss att fatta rätt beslut och följa varje butiks utveckling i detalj. Vi ser också att Caspeco har starkt fokus på utveckling - vilket också var en viktig faktor i beslutet att välja ett nytt system - det är tydligt att det kommer att hända mycket inom POS, data man och AI framöver och då är det viktigt att välja en partner som siktar på att vara bäst - precis som Caspeco, säger Dring.

– Det är alltid roligt när kunder som Bake Me Up väljer vårt restaurangsystem för att växa med och att det fungerar lika bra med få butiker i gång som de hundra de ser framför sig. Och extra spännande att se hur de kommer att använda analysförmågan som finns tack vare data från verksamhetens olika delar.  

Bake Me Up använder smart schemaläggning byggd på försäljningsprognos och AI, stämpelklocka och lönehantering för effektiv personalhantering. Caspeco ser fram emot fortsättningen och uppdraget med att göra branschen mer lönsam steg för steg.