Våra leveransprojekt omfattar allt från fysiska installationer på plats hos kunden till uppsättning och konvertering av bl.a. våra molnbaserade lösningar. Projektleveranserna samordnas av en eller flera koordinatorer och i projekten arbetar även våra applikationsspecialister som är experter på våra olika produkter och tjänster. Vi tar ansvar hela vägen, från planering till genomförande och avslut och är mycket flexibla i att anpassa oss efter kundens verksamhet.

De som arbetar som installatörer av vår moderna kassalösning har ett mycket omväxlande arbete. De är med i alla projektfaser som omfattar allt från planering, beställning, installationsarbete, utbildning och uppföljning. När man inte är ute på installation land och rike runt så arbetar man på kontoret med bl.a. användartester, 2nd line support, uppgraderingar, interna utbildningar och säljstöd/demos.

Arbetar du med leverans av våra centrala system eller molnlösningar, såsom lön, bokning, tid/schema eller analys, så genomförs merparten av arbetet från kontoret men fortfarande med väldigt mycket kundkontakt i form av planering, utbildningar och uppföljning. Vi adderar ständigt nya funktioner i våra produkter och nya tjänster som man behöver hålla sig uppdaterad på och förmedla till kunden

 

Kassa