Restaurang & Restaurangkedja

Krögare som hanterar schemaläggning för sin personal på en ipad

För en smartare krog.

Caspecos system har utvecklats för krögare, av krögare. Vi har byggt dem för att förenkla vardagen för personalen, förbättra gästupplevelsen och göra det lättare för er att skapa en bättre och mer lönsam krog.

av krögare - för krögare
En leverantör – hela driften
En leverantör – hela driften

System som pratar med varandra – och en ( 1 ) glad support som gärna pratar med dig.

Coachning och rådgivning
Coachning och rådgivning

Vi hjälper till med installation och utbildning – och att förverkliga alla idéer som ni har.

Kom igång snabbt
Kom igång snabbt

Minimera er administrationen och använd ett system som personalen redan känner till.

Lika lätt som att göra en omelett.

Med snabb överblick av både behov och tillgänglighet i ett system som är lika enkelt för dig som för personalen. Allt från schema och stämpelklocka till dagsavstämning och lön.

  • Kostnadsfri support och implementering.
  • Utbildning i programvara och funktioner.
  • Hjälp med överflyttning från tidigare system.
Matilda från supporten guidar er igenom installation och migrering
Matilda - Supportchef

När 1+1 blir 7.

Ökad lönsamhet är grundtanken med alla Caspecos system, och när du använder dem tillsammans får du tillgång till ännu fler fördelar och funktioner. Dessutom sparar du tid och energi som du kan lägga på att skapa smaker, minnen och upplevelser.

Dricks, made easy!

Läs in dricksen från kassasystemet, sätt upp drickspotter och fördelningsmallar och generera automatiska bankfiler för utbetalning.

Smarta Scheman

Se bokningsläge och historiska försäljningssiffror direkt i din schemaläggning – och se hur mycket du kan schemalägga för att hålla din önskade löneprocent.

Analysera ALLT

Se vilka rätter du tjänar mest på, hur många desserter du säljer per varmrätt, vilken servitör som är bäst på att sälja in avec – och mycket mer. Mer om Analys.

Referens
Tina Saric
Caspecos analysverktyg ger oss daglig uppföljning för både koncernen och varje enskild driftenhet – ner på TB2. Det har gjort en stor skillnad för oss.
Tina Saric
Snabbare daglig uppföljning
280
%
Minskad konsulttid för löner
70
%
Se fler referenser

Caspecos cocktail för dig som driver

Restaurang & Restaurangkedja

.
Kassasystem
Kassasystem

Caspeco Kassa är ett beprövat, smart och anpassningsbart system. Lika enkelt för dig som för dina gäster.

Personalsystem
Personalsystem

Caspeco Personal har allt från schema till stämpelklocka och givetvis full lönehantering. Du får snabbt koll på allt.

Bokningssystem
Bokningssystem

Caspeco Bokning är lika smart som tillgängligt för såväl gäst som servis, personal och alla i ert kök.

Analys
Analys

Med Caspeco Analys så får du koll på allt. Planering och uppföljning hjälper er att öka lönsamheten direkt.

Vanliga frågor.

Vad kostar Caspecos olika system?
Visa

Priset för Caspecos olika system anpassas efter er verksamhet, så att alla kan använda professionella system. Sen får ni givetvis lägre pris om ni väljer att använda flera av Caspecos system.

Behöver vi byta ut alla våra system?
Visa

Nej, ni byter bara de system ni vill byta. Men det finns tydliga fördelar med att använda flera system från Caspeco, och ovanpå det ni får även lägre pris.

Kan man se kökets personalkostnad kontra såld mat?
Visa

Ja, du ser direkt kökets personalprocent mätt mot mat och får även försäljning per arbetad timme – det ser du i alla avdelningar.

Varför ska vi välja Caspeco?
Visa

Vi har en unik helhetslösning med grym support. En leverantör, ett telefonnummer – ingen annan att skylla på och vi är systemet som du kan växa med och som ger dig stenkoll och bättre lönsamhet oavsett om du är en liten verksamhet eller större.

Vill du prata med oss direkt? Kontakta oss här.
Hjälpcenter

TIPS om ökad lönsamhet.

Fler artiklar hittar du här

Ta ett grepp om lönsamheten!

Kontakta oss så berättar vi mer om hur våra system kan förbättra er drift och höja er lönsamhet.